v nejmladším lázeňském městě v ČR


Nízkoemisní zóna Klimkovice bez cenzury

Datum: 15.03.2014

Vložil: Jakub Unucka

Titulek: Re: jen tak dál

Dobrý den. Jakákoliv změna v obci je vždy pro část dotčených pozitivní a část negativní. Vyvážit dopady je věc politiků. Zda tu udělali dobře nebo ne, ukáží další volby. Kdyby jste si přečetl informace na webu, tak by jste se dočetl, že právě z důvodů, které uvádíte jsme vyhlášení nízkoemisní zóny pozastavili do doby, než bude označení aut plaketami povinné pro všechny

—————

Datum: 11.07.2014

Vložil: Jan Koběrský

Titulek: Re: Re: jen tak dál

Snad nebude nikdy povinné. A pokud ano, tak věřím, že se občané dají dohromady a celá věc skončí u Ústavního soudu, kde spor prohrajete na celé čáře. Ideální by bylo, kdyby osobní odpovědnost nesly lidé, které seděly v zastupitelstvu celou věc iniciovaly a schválily.
Pane Unuco jak by to vypadalo, kdyby každá obec po svém šikanovala ostatní obyvatele, tak jak to navrhujete Vy?

Opět se nedá nevzpomenou Orwell.

—————

Datum: 11.07.2014

Vložil: Jan

Titulek: Re: Re: Re: jen tak dál

Omluva za gramatiku: původně místo "lidé" byly "osoby"

—————

Datum: 05.09.2013

Vložil: Stanislav

Titulek: Auta v obci

Pasaty opravdu měří, ale to si přece lidi nespojí s tím, aby jeli jinudy.
Statické měření je účiné a myslím, když město vyhání auta takto, pak by mělo větší smysl
tam postavit obecní policii s radarem a to 24hod denně. Pak by tam nejezdil nikdo.
Na Janové měří pořád, tak proč to nejde v Klimkovicích. Ale semafory a fotoradary by bylo
řešením navždy.

—————

Datum: 16.06.2014

Vložil: Petr

Titulek: Re: Auta v obci

Obecní policie by měla sloužit úplně k jiným věcem, než k pouhému plnění obecní kasy - nejlépe tím, že bude měřit hned u cedule obce, pokud možno ještě vysunuté několik stovek m od skutečného začátku obce, a kasírovat překročení o 5km/h. Jak bohužel ve většině měst funguje.

—————

Datum: 24.07.2013

Vložil: Dušan

Titulek: Lochman

Pokud chce město opravdu zvýšit bezpečnost na hlavním tahu, tak se nabízí řešení
kamerového systému s ùsekovým měřením v obou směrech. Radary a podobná měření
dnes nikdo nerespektuje, ale když na vás kouká fotokamera, tak je to pořád ještě bič.
Toto mají myslím v Brance u Opavy a nikdo si tam nedovolí překročit padesátku.
Spolu s přechody se spomalovacími semafory u kina a hlavně u parku, které jsou tam potřeba jako sůl a já doufám, že se nečeká na to, až to u parku někoho přejede, protože přecházet v těchto místech je vice než hazard, by si mnoho řidičů rozmyslelo pouhý průjezd a využili by dálnici. Nízko emisní zóna je opravdu blbost a navíc emise nejdou oplotit a zakázat jim překročit hranice města. Když foukne od Olbramic a těch větru je 90% máme to ve městě ať už chceme, nebo ne. Nebuďme zahleděni do emisí a řešme podstatnější věci jako je bezpečnost.

—————

Datum: 28.08.2013

Vložil: Jakub Unucka

Titulek: Re: Lochman

Přechod u kina: máme schválenu dotaci cca 1 mil Kč a projekt čeká na stavební povolení.

Přechod u parku: máme připravenu žádost o dotaci, stavební povolení a ostatní máme.

Městská policie měří a vybírá, dálniční Passat k nám jezdí 4x měsíčně.

Je docela možné a píšu to všude, že ty dva přechody plus situace na hlavní křižovatce může dopravě pomoct.

Do emisí zahleděni nejsme a víme, že je to nejméně vhodný krok. Ale jako jediný záleží na nás. Třeba u těch přechodů nám Policie smetla radary s tím, že nám je prostě nepovolí, že už jich je moc.....

—————

Datum: 11.07.2014

Vložil: Jan Koběrský

Titulek: Re: Re: Lochman

Pane Unucka já to jen kvituji. ČR rozhodně nepotřebuje víc kamer, radarů, byrokratických nařízení a už vůbec tak stupidní omezení jako jsou nízko emisní zóny. Doufám, že Vám ten klimkovický populismus rozumní lidé spočítají u voleb.

PS: 1984

—————

Datum: 03.07.2013

Vložil: Ondřej

Titulek: Salák

Dobrý den,
můj pocit z těchto nízko emisních zon je stejná jako u parkovacích. Pouze další šikana na řidiče. A omezení podnikatelského prostředí. Plus plýtvání penězi poplatníků. Za zdánlivě dobrým úmyslem, tak to může vypadat na první pohled, se skrývá jen zproblémování života všem co si to musí opatřit a budou při příjezdu perzekuování, když jejich vozidlo je možná starší, ale ve skutečnosti je menší ekologickou zátěží, než nový krám co se za tři roky hodí do šrotu a zbude po něm jen hromada těžko recyklovatelné elektroniky. Nemluvě o předraženosti servisu, zdánlivě nižším emisím spojeným s vyšší spotřebou a častějším servisem... Takže stop všem zásahům legislativy do života občanů, k ničemu dobrému to ve finále nepovede. Pro mě to znamená, že do Klimkovic jezdit nebudu.

—————